İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi

03.10.2019

KARABAĞLAR SOSYAL GÜVENLİK MERKEZİ GÖREV VE YETKİLERİ

Sosyal güvenlik merkezimizin görev ve yetkileri aşağıda belirtilmiştir:

a) Sigortalı ve işyeri tescil işlemlerini yürütmek.

b) Prim tahakkuk ve tahsilat işlemleri ile iadesi gereken primlere yönelik işlemleri yürütmek.

c) İdari para cezası tebligat ve tahsilat işlemleri ile buna ilişkin itiraz taleplerinin alınması ve sonuçlandırılmasına ilişkin işlemleri yürütmek.

d) e-sigorta işlemlerini yürütmek.

e) İsteğe bağlı sigortalılık işlemlerini yürütmek.

f) Sigortalı ve hak sahiplerinin adres, banka veya posta ile ödeme değişikliği işlemlerini yürütmek.

g) İkili ve çok taraflı sosyal güvenlik sözleşmelerinin öngördüğü işlemleri yürütmek.

h) İzleme ve değerlendirme için veri toplama işlemlerini yürütmek.

ı) Genel sağlık sigortalısı ve bakmakla yükümlü olduğu kişilerin yol, gündelik ve refakatçi giderlerine ait ödeme ve katılım payı işlemleri ile bunlara ilişkin itiraz işlemlerini yürütmek.

i) Yersiz ödeme ve itiraza ilişkin işlemleri yürütmek.

j) Personelin özlük haklarıyla ilgili insan kaynakları işlemlerini yürütmek.

k) Destek hizmetleri işlemlerini yürütmek.

l) Halkla ilişkiler ve bilgi edinme işlemlerini yürütmek.

m) İl müdürlüğü tarafından verilen benzer nitelikteki diğer görevleri yürütmek.

 

Adres: Bahar Mah. Saim Çıkrıkçı Cad. 2906 Sok. No: 48/A  Karabağlar/İZMİR

Telefon: ( 0232) 262 1428 - ( 0232 ) 262 1429 – ( 0232) 262 1777 – (0232) 262 1438

( 0232 ) 262 1430 (Müdüriyet Makamı Direkt Hat)

Fax: ( 0232) 262 55 65

E-posta: karabaglarsgm@sgk.gov.tr

İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürü  
Aysel DEMİRELLİ 
 
Bahar Mahallesi 2904 Sokak No:4-10 Karabağlar / İZMİR
0232 231 22 33