Karabağlar İlçe Malmüdürlüğü

MÜDÜRLÜĞÜMÜZ TARAFINDAN YÜRÜTÜLEN İŞ VE İŞLEMLER

Malmüdürlüğü’nün görevleri Cumhurbaşkanlığı Teşkilatı Hakkında Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile düzenlenmiş olup ilgili kararnamenin 248. Maddesinde;

Malmüdürlüğü, vezne ve muhasebe servisleri ile gereken yerlerde tahakkuk, tahsilat ve Hazine Avukatlığı servislerinden oluşur. İş hacminin gerektirdiği Malmüdürlüklerinde yeterli sayıda Saymanlık Müdür Yardımcısı, Defterdarlık Uzmanı ile Şef ve diğer personel çalıştırılabilir.

Malmüdürü, Bakanlığın İlçe teşkilatının amiri olup işlemlerin mevzuata uygun olarak yürütülmesini sağlar. Vezne ve Muhasebe servislerinin dışındaki servislerin başında bulunan memurlar işlerin kanuna uygun olarak yürütülmesinden birinci dereceden sorumludurlar.

Bunun dışında, 5442 sayılı İl İdaresi Kanunu, 5263 sayılı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Genel Müdürlüğü Teşkilat ve Görevleri Hakkındaki Kanun ile Malmüdürü ve Malmüdürlüğü’ne verilmiş görevler mevcuttur.

 

PERSONEL BİLGİLERİ

Malmüdürlüğümüz Bahar Mah. 2904 Sokak No:4-10  adresinde faaliyete başlayan Kaymakamlık binasının 1. katında hizmet vermektedir. Müdürlüğümüz kapmasında 1 Malmüdürü Vekili, 8 Defterdarlık Uzmanı(3 Geçici Görevli), 2 V.H.K.İ.(1 Engelli Personel), ve 1 Veznedar ve 1 Yardımcı Hizmetler Sınıfından olmak üzere toplam 12 personel ile hizmet vermektedir.

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres:Bahar Mahallesi 2904 Sokak No:4-10 Kat: 1 Karabağlar / İZMİR

Telefon: 0232 231 31 85

Fax: 0232 231 57 53

İlçe Malmüdürü : İbrahim AKSOY
 
 
Bahar Mahallesi 2904 Sokak No:4-10 Karabağlar / İZMİR
0232 231 22 33